...

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky Studio Paulinesky

Studio Paulinesky, Obchodní sídlo Bělehradská 23, 120 00 Praha, Provozovna Pavla Švandy ze Semčic 13, 150 00 Praha, IČO 17605342

Základní ustanovení

Tyto všeobecné smluvní podmínky upravují právní závazkové vztahy mezi poskytovatelem služeb a prodávajícím produktů (služby uvedené na www.studiopaulinesky.cz v provozovně Lacrima, Pavla Švandy ze Semčic 13, 150 00 v Praze a kupujícím poskytovaných služeb nebo produktů .

Provozovatel poskytuje kosmetické služby na základě platného živnostenského oprávnění a dokladů osvědčujících odbornou způsobilost k vykonávaným činnostem.

Objednáním konkrétního termínu kosmetické péče nebo objednáním dárkového poukazu (osobně, telefonicky, emailem, SMS nebo přes rezervační systém) projevuje kupující svůj souhlas s všeobecnými obchodními podmínkami provozovatele.

Nesouhlasí-li zákazník s těmito podmínkami, má možnost služby salonu nevyužít.

Objednávka služeb

Termín návštěvy

Termín návštěvy je potřeba dohodnout a rezervovat předem (osobně, telefonicky, emailem, přes rezervační systém). Objednaný termín se stává závaznou objednávkou. Na objednaný termín se prosím dostavte s dostatečným předstihem.

Přeobjednání

Pokud se nemůžete v dohodnutém termínu na proceduru dostavit, informujte o tom předem telefonicky nebo emailem, nejpozději však 24 hodin před zahájením kosmetické péče. Kontakty jsou dostupné na stránce https://studiopaulinesky.cz/kontakt/

Pokud Vaši návštěvu nezrušíte s dostatečným předstihem bude Vám účtováno 50% z hodnoty objednané služby. Vyhrazujeme si právo na úhradu při příští návštěvě. Bohužel v tak krátkém časovém úseku už nemáme možnost obsadit místo jinou klientkou.

Pozdní příchod

Dostavíte-li se se zpožděním na domluvený termín, bude vaše objednaná kosmetická péče zkrácena o čas opoždení, tak že skončí v původně stanoveném čase. Pokud se klient dostaví s více než 15 minutovým zpožděním, k čerpání služby již dojít nemusí. Zkrácení služby nebo neprovedení služby z důvodu pozdního příchodu zákazníka nemá vliv na cenu objednané služby. Cena služby je účtována podle objednané služby a dle platného cenníku služeb.

Platba za rezervovaný termín 

Platba za rezervovaný termín je možná hotově, platební nebo QR kódem. Paragony vydáváme na požádání.

Dárkové poukazy

Má-li zákazník dárkový poukaz na konkrétní službu nebo hodnotu a nedostaví-li se bez omluvy, dárkový poukaz bude považován za vyčerpaný. Je-li dárkový poukaz vystaven na nominální částku, je částka v hodnotě objednané služby odečtena z hodnoty certifikátu. Dárkový poukaz lze vyčerpat pouze na služby, nelze ho využít na nákup produktů. Dárkový poukaz lze vyčerpat pouze po dobu jeho platnosti, která je vyznačena na dárkovém poukazu.  Dárkový poukaz je platný pouze po dobu uvedenou na poukazu. Poté pozbývá platnosti a kupující nemá nárok na vrácení zaplacené částky. Na ošetření hrazené dárkovým poukazem je nezbytné se objednat minimálně 14 dní předem, jinak nejsme schopni garantovat termín do konce platnosti poukazu.

Platbu dárkovým poukazem je nutno nahlásit před začátkem kosmetické péče pro ověření platnosti. Pokud zákazník nenahlásí dárkový poukaz při objednávce kosmetické péče, nemusí být akceptován pro platbu.

Nevyčerpanou hodnotu dárkového poukazu nelze směnit zpět za hotovost. Dárkový poukaz je nezbytné přinést na ošetření.

Odmítnutí služby

Procedura může být odmítnuta v těchto případech:

  • zákazník trpí kontraindikacemi, které jsou uvedeny u každého kosmetického úkonu
  • zákazník se dostaví na kosmetickou péči v podnapilém stavu, nebo nebo pod vlivem návykových látek
  • zákazník se dostaví na kosmetickou péči se zdravotními problémy
  • zákazník se dostaví na kosmetickou péči v nevyhovujícím hygienickém stavu
  • zákazník se během objednání nebo služby vyjadřuje nepřístojným způsobem, působí
    hluk, uráží poskytovatele služeb nebo obtěžuje svými projevy chování ostatní zákazníky salonu
  • u zákazníka se v minulosti potvrdila alergická reakce související s použitím materiálů,
    které se při poskytování služby běžně používají. Zákazník je povinen na tuto skutečnost
    provozovatele služeb s dostatečným předstihem upozornit (při objednání služby) a tato
    skutečnost nezakládá oprávnění k reklamaci již provedené služby

Klienti do 18 let věku

Na první návštěvu je potřebný doprovod zákonného zástupce a jeho následný písemný souhlas s poskytnutím kosmetické péče pro mladistvého. U klientů mladších 15 let je potřebný doprovod zákonného zastupce u každé návštěvy.

Klienti nad 80 let věku

K poskytnutí kosmetické péče je potřebné svolení lékaře v písemné formě.

Osobní věci a cennosti

Provozovatel za jakékoliv případné ztráty věcí klienta před, během i po proceduře neručí.

Ceníky

Ceníky jsou k nahlédnutí ve studiu a na webových stránkách provozovatele. Nejsme plátci DPH.

Prodej produktů

Produkty lze reklamovat pouze v původním balení a neotevřené a to v zákonné době a zákonným způsobem.

Reklamace služeb

Při reklamaci poskytovaných služeb musí zákazník bezodkladně a hodnověrným způsobem doložit, že předmět reklamace souvisí s konkrétním pochybením provozovatele. Reklamace se podává písemně na adresu provozovatele. V případě bezpředmětné reklamace budou náklady na její projednání vymáhány po zákazníkovi.

V případě, že jste na kosmetickou péči objednaní a projeví se u vás následující, prosíme o zrušení rezervace, kosmetická péče nebude provedena.

Kontraindikace kosmetické péče

  • Nakažlivé nebo přenosné choroby
  • Horečka
  • Herpes
  • Otevřené či nezahojené rány
  • Neobvyklé útvary na pleti
  • Silná lupénka či ekzém
  • Rýma

Kontraindikace barvení řas a obočí:

  • Alergie na barvy
  • Dermatitida očního okolí
  • Zánět spojivek, ječné zrno či jiné zánětlivé onemocnění v očním okolí
  • Kontaktní čočky
  •  Nakažlivé nebo přenosné choroby
  • Nachlazení, rýma, kašel

Kontraindikace přístrojové kosmetické péče:

  • Implantované defibrilátory nebo stimulátory
  • Implantované elektronické zařízení či kovové implantáty
  • Srdeční choroby
  • Vysoký krevní tlak
  • Rakovina
  • Těhotenství
  • Kojení
  • Nakažlivé nebo přenosné choroby
  • Nezahojené rány na obličeji
  • Perorální dermatitida
  • Onemocnění štítné žlázy
  • Epilepsie
  • Herpes
  • Silná kuperóza
  • Poruchy srážlivosti krve
  • Nedávné aplikaci výplní
  • Porucha sluchu

U některých kosmetických služeb je potřeba, aby zákazník /klient před každým úkonem vyplnil informovaný souhlas, bez informovaného souhlasu nemůže být služba provedena. Zároveň nás prosím informujte o alergiích a jiných zdravotních komplikacích předem. I drobný zdravotní problém může způsobit nepříjemnost po kosmetickém úkonu.

Shromažďování osobních údajů

Všechny osobní údaje, které nám poskytujete shromažďujeme pouze z hlediska oprávněného zájmu po nezbytně dlouhou dobu. Pokud si nepřejete abychom dále Vaše osobní údaje uchovávali, lze tuto žádost podat pouze osobně na recepci salonu, a to v písemné podobě.

Platnost a účinnost

Tyto všeobecné obchodní podmínky vstupují v platnost a účinnost dne 1.1.2024.

Další články

Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.